Tècnic/a Superior en Prevenció de Riscos Laborals (PRL)
Ets Tècnic/a Superior en Prevenció de Riscos Laborals i vius o tens disponibilitat per a viure a Osona o comarques veïnes? Reconeguda empresa local de Prevenció de Riscos Laborals, amb més de 15 anys de trajectòria en el sector, amb excel·lent reputació professional i reconeguda per l'excel·lent tracte vers als seus clients i col·laboradors, selecciona a 1 Tècnic/a Superior de Prevenció de Riscos Laborals per la seva seu d'Osona.
Seguint les directrius de Gerència, les tasques i funcions del lloc de treball són les següents:
- Visites a clients assignats (majoritàriament indústries de sectors diversos) i assessorament continu en matèria de PRL.
- Realització d'estudis tècnics i medicions higièniques.
- Avaluacions de riscos i planificació preventiva de clients.
- Seguiment i planificació dels clients.
- Assessorament en matèria de prevenció de riscos laborals.
- Realització d'avaluacions de riscos, plans preventius, planificació preventiva, etc.
- Participació o realització d'auditories de PRL.
- Formació i informació relacionada amb la prevenció de riscos laborals.
- Gestió de documentació relativa al lloc de treball.
Es requereix:
- Persona responsable, proa activa, amb habilitats comunicatives i amb capacitat per a treballar de forma autònoma.
- Màster en Prevenció de Riscos Laborals.
- Experiència prèvia com a Tècnic de Prevenció de Riscos Laborals.
- Carnet de conduir tipus "B" i vehicle propi (l'empresa abona les despeses de Km., així com les dietes i altres despeses de l'activitat habitual del lloc de treball).
S'ofereix:
- Contracte indefinit i incorporació immediata en Servei de Prevenció local, amb excel·lent reputació i imatge i amb escassa rotació de personal.
- Oficines noves, àmplies, diàfanes i totalment equipades (disposen d'office - menjador).
- Horari de dilluns a divendres (jornada completa) amb flexibilitat horària i organitzativa (durant les vacances escolars de Nadal, Setmana Santa i Estiu, l'horari és de 8h a 15h).
- Salari acord a l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Incorporació a una empresa de reconegut prestigi i magnífica reputació, amb un projecte en expansió i amb una interessant projecció laboral.
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 35.000€ bruto/año
Consultor/a de selecció de personal (Home Office)
Dins del Pla d'Expansió d'Etalentum Selecció, seleccionem un/a Consultor/a de selecció de personal per a fer front al creixement de l'Oficina de Vic, la modalitat de treball de la qual és 75% teletreball (des de casa), 25% presencial (oficina).
Etalentum és la primera empresa de selecció de personal en nombre d'oficines a Espanya. Estem especialitzats en headhunting i selecció de personal per a les àrees: comercial, producció, IT, finances i internacional, servei que prestem a través de la nostra àmplia xarxa de 36 oficines de proximitat. Dins l'estructura de l'equip de l'Oficina de Vic requerim incorporar una persona responsable, proactiva, amb visió d'empresa i do de gents.
Si creus que encaixes en el perfil inscriu-te a l'oferta, no ho dubtis!
En dependència directa de Direcció, el/la candidat/a seleccionat/da realitzarà les següents tasques:
- Gestió íntegra dels processos de selecció assignats, de selecció directa i contractació estable per a empreses clients.
- Publicació i difusió de noves oportunitats laborals.
- Cerca (base de dades de candidats Etalentum, publicació en portals de feina i cerca activa), criba, entrevista i selecció de possibles candidats/es.
- Elaboració i presentació d'informes dels candidats/es.
- Assessorament a l'empresa client.
- Orientació al candidat/a en tot el procés de selecció.
- Seguiment dels processos de selecció fins al tancament d'aquests.
- Seguiment periòdic dels candidats contractats per l'empresa client.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i desenvolupament professional en companyia líder del sector en l'àmbit nacional.
- Formar part d'una empresa i d'un equip jove, dinàmic i en continu creixement i desenvolupament.
- Formació contínua a càrrec de l'empresa.
- Participar en projectes d'innovació contínua de producte i servei.
- Modalitat de treball híbrida (de dilluns a divendres, amb 1 dia presencial i 4 dies de teletreball).
- Horari: de dilluns a divendres amb entrada i sortida flexible, segons necessitats de la persona incorporada. Divendres: horari intensiu, amb sortida a partir de les 14:30h.
- Conciliació personal - professional.
- Condicions salarials a convenir, segons experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
- Persona responsable, metòdica, organitzada, proactiva, i amb ganes de desenvolupar-se en el sector de la selecció de personal i dels RRHH.
- Do de gents, vocació de servei i orientació al client/candidat i a objectius.
- Bon nivell de redacció i comunicació en català i castellà.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
T'ACABES DE GRADUAR I BUSQUES FEINA DE RRHH?
Vols començar a desenvolupar-te professionalment com a part de l´àrea d´Administració de Personal d´una empresa ben posicionada a nivell nacional? Des d´Epos estem a la recerca de persones que hagin finalitzat un Grau amb interessos dins l´àrea de recursos humans, més concretament d´ajuda en la selecció de personal i contractacions. Les tasques que realitzaràs seran: - Atenció telefònica i presencial de candidats - Suport en les funcions derivades del dia a dia a l´oficina - Enviar comunicacions als treballadors de les revisions mèdiques, canvis, etc. Què oferim? - Contracte de conveni de pràctiques remunerades vinculades a un post grau formatiu en relacions laborals o direcció de recursos humans. - Jornada parcial a convennir per l´alumne - Molt bon ambient de treball
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Técnico/a de Prevención de Riesgos Laborales
¿Te apasiona el área de Prevención de Riesgos Laborales y Seguridad en el Trabajo? ¿Te gusta trabajar día a día con personas y tienes experiencia en el entorno industrial? ¡Pues entonces esta es tu oferta! Estamos buscando un/a Técnico/a de Prevención de Riesgos Laborales que trabaje como enlace del equipo de Prevención en empresa situada en Vic (Barcelona). FUNCIONES: Coordinación, ejecución y seguimiento de las tareas propias de la aplicación del Plan de Prevención: · Evaluación de Riesgos Laborales en los centros asignados · Realización de inspecciones de seguridad industrial · Formación e información en materia de PRL · Planificación de la acción preventiva y desarrollo de actuaciones en casos de emergencia y primeros auxilios · Colaboración con los Servicios de Prevención Ajenos (SPA) · Desarrollo e implantación de un programa para el control y la reducción de riesgos · Actualización de la legislación sobre seguridad vigente · Coordinación del programa de Reconocimientos Médicos (RRMM) · Investigación, registro y elaboración de informes sobre accidentes · Gestión de la vigilancia de la salud de la plantilla · Coordinación de reuniones con el Comité de Seguridad · Gestión, entrega y reposición de EPI’s
Jornada completa
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar