Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
15.000€ - 16.000€ bruto/mes
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Cerquem una persona pro activa, amb orientació al client i capacitat d'organització per encarregar-se de la coordinació d'un equip per un dels nostres serveis. Aquesta persona s'encarregarà de:
* Coordinar l'operativa diària i resoldre les incidències que es puguin presentar, prestant atenció i donant resposta a les qüestions pel seu caràcter especialitzat o complex requereixin la seva intervenció
* Realitzar el control diari de la prestació del servei per tal de que aquest sigui de qualitat, en la línia amb les indicacions i directrius marcades
* Dur a terme la gestió del personal (planificació i quadrants, control de presència, gestió per a cobrir el personal en cas d'incidència, avaluacions periòdiques dels coneixements i actituds del personal del servei etc.)
* Tasques de suport en diferents processos administratius, entre les quals podrien destacar: verificació i comprovació de dades aportades, actualització de dades en BBDD de control, arxivament de documentació segons protocols establerts i atenció telefònica usuaris.
* Dur a terme les reunions periòdiques amb el responsable del servei i amb client
* Preparar la informació necessària per a l'elaboració dels informes mensuals i altres informes de gestió que permetin dur a terme el seguiment i l'avaluació del servei
OFERIM:
* Posició Estable
* Horari i Jornada:
de Setembre a Juny de dilluns a dijous de 08:00 h a 17:00 h (1 hora per dinar) i divendres de 08:00 h a 15:00 h.
Durant els mesos de Juliol i Agost l'horari serà de dilluns a divendres de 08:00 h a 15:00 h
(Flexibilitat per modificacions de la jornada degudes a les necessitats del servei)
* Incorporació: 02/03/2020
* Salari segons conveni del contact center: 15.950,62 € bruts anuals (12 pagues)
Requisitos mínimos
- Formació: haver finalitzat el batxillerat. Molt valorable formació en graus relacionats amb Administració i/o Ensenyament
- Idiomes: imprescindible nivell nadiu de català i castellà
- Informàtica: imprescindible nivell avançat del paquet Office i especialment Excel i Access
- Experiència prèvia en gestió d'equips.
Conocimientos necesarios
Liderazgo